نمایشگاه هتل المپیک، در مجموعه‌ی هتل چهار ستاره المپیک قرار دارد. این هتل در شمال غربی تهران و مشرف به پارک جنگلی چیتگر واقع شده است. این مجموعه هر ساله، میزبان سمینارهای بین المللی متعدد و کلاس‌های آموزشی مختلف است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد نمایشگاه هتل المپیک صحبت کنیم.


معرفی هتل المپیک تهران

ساختمان هتل 4 ستاره المپیک تهران، در سال 1380 در ضلع غربی ورزشگاه آزادی، در منطقه ای دور از شلوغی و آلودگی هوا و ترافیک شهری تهران و با هدف پذیرایی از میهمانان بین المللی بنا شده است. در میان هتل های شهر تهران، این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی (با فاصله ای کمتر از 40 دقیقه) و فرودگاه مهرآباد (با فاصله ای کمتر از 15 دقیقه)، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج فارس، از امتیاز ویژه‌ ای برخوردار است. اما بزرگترین امتیاز این هتل، سالن‌ های همایش و نمایشگاه هتل المپیک است که تجهیزات، امکانات و خدمات آن بسیار پیشرفته و در حد رویدادهای بین المللی و پارکینگ بزرگ رایگان و روباز با ظرفیت 800 خودرو است.

آشنایی با سالن های همایش و نمایشگاه هتل المپیک


برای تهیه اقلام مورد نیاز جهت استقرار در غرفه نمایشگاهی می توانید این بخش را مشاهده نمایید : اجاره تجهیزات نمایشگاهی

رخدادها و رویدادهای اخیر نمایشگاه هتل المپیک

برگذاری نمایشگاه هتل المپیک

هر ساله رخدادها و رویدادهای معتبر و بزرگی در نمایشگاه هتل المپیک برگزار می شود. از جمله رخدادهای بین المللی که اخیرا در هتل المپیک برگزار شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این رویداد که یک رویداد دارویی است و هر ساله در سطح بین المللی برگزار می شود در تیر ماه 1399 در هتل المپیک برگزار شده است.

این رویداد ملی که هر ساله با مشارکت نهادهای دولتی و خصوصی، تشکل‌ ها و شرکت‌ های فعال در زمینه فولاد و معدن و تامین کنندگان مطرح داخلی برگزار می شود، در خرداد ماه 1400 در هتل المپیک به صورت ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار شد.

هر ساله نمایشگاه صنعت دیرگداز در محل نمایشگاه هتل المپیک برگزار می شود و ششمین دوره آن نیز در آبان 1400 در محل نمایشگاه برگزار شده است.

سومین نمایشگاه و همایش فرآورده های آرایشی، بهداشتی و شوینده سلولزی ایران، در آذر ماه 1400 در محل نمایشگاه دائمی هتل المپیک برگزار شده است.

این رویداد که در دی ماه 1400 در محل نمایشگاه بین المللی هتل المپیک با همکاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران برگزار شده است.

سالن حافظ با ظرفیت 30 نفر، یکی از سالن های ویژه هتل المپیک با کاربری خاص است که می توان از آن، برای برگزاری جلسات کاری و یا نشست های خبری استفاده نمود.

از جمله خدمات نمایشگاه هتل المپیک می توان به خدمات اداری (اسکن، کپی، پرینت، فکس و اینترنت)، خدمات بانکی (دستگاه خودپرداز و انتقال پول) و تبدیل ارز اشاره نمود.

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه هتل المپیک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی ( + پیام رسان )

تجهیزات مجالس ( + پیام رسان )

در ساعات غیر اداری (بعد از 6 عصر) از طریق پیام رسان ها (واتس اپ و …) سفارش و درخواست خود را ثبت نمایید.